facebooktwitter-bird-logo-shape-in-a-squaregoogleinstagramribbontimeloginaddfamilycouple
  • ENES BAKAL - 12.10.2021
    2021 Ekimde konakladım, balayı için oldukça hoş keyifli bir villa, salıncak eklenmiş, resimler güncel degil fakat 2. havuzun etrafına camekan yapılmış kapalı havuz güzel olmuş, market alışverişi için araç şart olabilir 5-10dklık mesafede manzara uzaktan denizi görüyor genel olarak renkleriyle tasarımı ile keyifli bir villaydı.
  • Mustafa Bayram - 11.10.2021
    Geçen hafta bu villada konaklama fırsatımız oldu. Öncelikle ev sahibi Ömer beye samimiyeti için teşekkür ederim. Çok keyifli ve eğlenceli tatil geçirdik. Özellikle jakuzinin geniş ve kullanışlı olması çocuk için çok işimize yaradı. Havuza girip üşüyen çocuğu jakuziye sıcak suya gönderdik bir nevi çocuk havuzu gibi kullandık diyebilirim :) Kalmak isteyenlere tavsiyem tereddüt etmeden kiralayın langırt, masa tenisi ve bahçedeki salıncak bile keyifli vakit geçirmenize vesile oluyor.
  • Çağatay Acar - 10.10.2021
    Villa sahibinin ilgi,alakası ve güler yüzlülüğü çok hoş ve iyiydi. Villa beklediğimden çok iyi çıktı herşey düşünülmüş manzarası doğayla iç içe olması herşey birbirini tamamladı ve çok güzel bir balayı geçirdik herşey için teşekkürler 🙂😀
  • Fahri can tastan - 10.10.2021
    Ridvan beye tesekkur ediyoruz bizi guzel agirladigi icin Villa temiz, buyuk, market vs cok yakininda kolaylikla ulasabilirsiniz Balayi icin gittik herseyinden memnun kaldik tavsiye ediyoruz
  • Samet ve Nihal Çifti - 9.10.2021
    Çok sevgili villa sahibi Ahmet abimiz ve Hatice ablamıza güler yüzü, hizmeti, anlayışı için çok çok çok çok teşekkür ederiz. Bizi bu ev sahipleriyle buluşturan Villacım ekibine de ayrı ayrı teşekkür ederiz. 03-08.10.2021 tarihleri arasında kiraladığımız villa Şakşuka’dan çok memnun kaldık.
  • Nurseda sut - 8.10.2021
    Gerçekten huzur bulabileceğiniz temiz ve güzel bir villa. Villa sahibi Selçuk bey sağolsun her konuda yardımcı oluyor.Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.
  • mehmet cengiz azrak - 7.10.2021
    Villa çok güzeldi tavsiye ederim herkese. Konumu da şahane markete 2 dk yürüme mesafesinde. İstenirse whatsapp üzerinden de sipariş verilebiliyor. Dilerseniz direk yemek sipariş edeceğiniz mekanlarda mevcut. Seneye aynı yere tekrardan gitmeyi düşünüyorum.
  • Yasin bal - 6.10.2021
    Çok güzel bir tatil geçirdik doğa ile iç içe köy içinde olmasına rağmen market restorant vs hepsi yakın ve servisleri mevcut gönül rahatlığı ile havuzunuza girebilirsiniz kesinlikle dışardan sizi rahatsız edebilecek bir durum söz konusu değil kalkan merkeze kaputaş plajına patara plajına yakın mesafede ve evin her tarafı ter temiz gönül rahatlığı ile tatil geçirebilirsiniz ben çok memnun kaldım burada tatilimi geçirdiğim için..
  • İsa KOZGÜL - 6.10.2021
    Öncelikle villanın resimlerle birebir olması muhteşemdi gerek temizliği gerek ışıklandırması merkeze yakınlığı sabahları erken saatte siz görmeden havuz çevre barbekü dahil temizlenmesi çok iyiydi ayrıca villayı teslim alırken Şahin beyin eşinin gönderdiği ikramlar muhteşemdi her şey için çok teşekkürler tekrar görüşmek üzere
  • Özlem Zeybek Tekin - 5.10.2021
    Öncelikli olarak villa sahipleri Mustafa bey ve ailesine çok teşekkür etmek isterim ki gerçekten Güler yüzlü sıcakkanlı mütevazı ilgili misafirperver insanlar. O yüzden eşim ve ben bizzat kendilerinden çok memnun kaldık. Villa için söylenecek zaten çok bir söz yok fotoğraflar aynısını yansıtıyor hatta daha da fazlasını bulacaksınız. Tertemiz, lüks, herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş. hiç bir referans olmadan bilmeden gittik ve iyi ki dedik her yaz büyük olasılıkla da görüşeceğiz kendileriyle:) çok teşekkür ediyoruz bol kazanclar diliyoruz kendilerine
  • Seyid Ahmet Özcan - 5.10.2021
    Biz Villa Sahin Duo‘da konakladik. Villa cok temiz ve yeni. Resimlerdende daha güzeldi. Villanin konumuda Kalkana ve Kasa cok iyi ve ulasimi kolay. Ayrica Sahin Beye cok tesekkür ederiz. Villaya sorunsuz Gece giris yaptik ve Cikisimiz sabahin erken Saatlerindeydi. Birdaha Villaya ileride gelmeyi düsünüyoruz.
  • Tuğba - 4.10.2021
    Konum olarak çok güzel bir yer sessiz sakin temiz villa sahipleri çok sıcak kanlı insanlar kendi evimdeymiş gibi hissettim 🥰
  • Alihan köse - 3.10.2021
    Herşeyiyle dört dörtlük bir yer. En ince ayrıntı bile düşünülmüş. Kesinlikle gönül rahatlığıyla kiralayabileceginiz villalardan. Eve geldiginizde sadece yiyecek getirmeniz yeterli. Akliniza gelecek tum mutfak aletleri mevcut. Ev gayet temiz düzenli. Tatilimin bitmesini hic istemedim. Bu arada gayet iyi bir sekilde muhafazakâr bir yer. Market ihtiyaci telefonla ucretsiz geliyor mükemmel anlatmakla bitiremem gelip görmeniz lazim
  • Muhammetcan yılmaz - 3.10.2021
    Herşey çok iyiydi ev gerçekten çok güzel ev sahibi çok ilğili fiyatıda bence güzel kesinlikle tavsiye ediyorum
  • Mehmet Ali yüksel - 3.10.2021
    Villa çok güzel ilk tuttuğumda çok tereddüt de kaldım acaba nasıl diye gittiğinde villa sahibinin o Güler yüzüyle karşılaşmak ilgisi alakası çok iyidi villada olması gereken herşey düşünülmüş doğayla iç içe 10 numara bi villa herşey için teşekkürler🙏🙏
  • KARŞILAŞTIR 0
  • GÖSTER
  • TEMİZLE
    Villacım Emlak Turizm İnşaat Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi (Veri Sorumlusu) olarak; veri sorumlusu sistemlerimize yetkisiz kişi/kişiler tarafından erişilmesi suretiyle 12/04/2022 tarihinde veri ihlalinin gerçekleştiği, ihlalden etkilenen ilgili kişi grupları ve kişi sayısının henüz belirlenemediği, ihlalin kaynağı ve gerçekleşme yöntemine ilişkin araştırmaların devam ettiği, sorumlular hakkında aynı gün adli ve idari süreçlerin başlatıldığı hususlarını siz müşterilerimize (ilgililere) 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 12/5 maddesi uyarınca sorumluluklarımızın farkında olarak bildirmekteyiz.