facebooktwitter-bird-logo-shape-in-a-squaregoogleinstagramribbontimeloginaddfamilycouple
  • Melek somay - 27.06.2022
    Kartal yuvasında çok guleryuzle tertemiz karsilan ev sahibine tesekkur ederiz Ekim ayında gitmiştik. Bizi ocak şubat aylarında ücretsiz evde kalmayı bile teklif etti. Cok cana yakın sahibi motoruyla eve kadar eşlik edip bize tüm evi tanıttı elinize sağlık gözü kapalı guvenin
  • Saadettin YILDIRIM - 26.06.2022
    Çok memnun kaldıgımı söylemekle başlayabilirim.Fazlasıyla temiz ve fazlasıyla konforlu bir villa.Gerçekten fiyatının bence en başarılısı.Ulaşımı çok rahat konumu merkezi diyebilirim.Havuz suyu sürekli kendisini yenilediği için çok temiz.İhtiyaçlarımıza olan ilgi gerçekten güzeldi.Anında çözüldü.6 gün kaldık ama gerçekten bizi çok memnun etti.Kesinlikle tavsiye ederim.
  • Osman BAŞKAYA - 26.06.2022
    Balayı için geldiğimiz villa Sena gerek ilgi ve alaka gerek temizlik havuz bakımı son derece güzeldi merkeze uzaklık konusunda aracınız varsa hiç sorun yaşamadan hem Antalya hem Muğla''nın doğal güzelliklerini gezip görebilirsiniz herşey için teşekkürler eşimle şimdiden birdahaki yılın planlamasını konuşmaya başladık kesinlikle tavsiye ediyoruz
  • Ahmet Büyükesen - 26.06.2022
    Biz beş gün villada kaldık gerçekten Selçuk bey olsun sergen bey olsun gerçekten çok memnun kaldık teşekkür ediyoruz Her sene bu villayı düşünüyoruz Çok memnun kaldık İlgileri alakaları hijyeni çok güzel
  • Fatih doğan - 26.06.2022
    Giderken şüphelerimiz vardı ama ilgi alaka ve ev çok güzeldi herşey için teşekkür ederiz
  • Gülsüm Zengin - 25.06.2022
    17-24 Haziran tarihlerinde villada konakladik. Herşey harikaydi. Sessiz sakin huzur dolu bir tatil yapmak isteyen herkese tavsiye ederiz. Villa sahibi Osman Bey ve Nurdan Hanim inanilmaz ilgililer. Evin döşenmesi ,mobilya seçimi ,temizliği ve dizayni harika. Her ayrintisi düşünülmüş. Havuzun temizliği icin her sabah ayni saatte gelen insanlar bile inanilmaz düşünceli ve sorumluluk sahibi. Uyku saatinde kimseyi rahatsiz etmek istemeden sessizce rahatiniz icin işlerini halletmeye calisiyorlar. Harika bir hafta icin basta Osman Bey ve değerli eşi Nurdan Hanima sonra villacim sirketi icin calisan herkese bu imkani bize sunduklari icin tesekkur ederiz.
  • Mahir Koray Koçak - 25.06.2022
    Villa fotoğraflarda göründüğü gibi, ne yazıyorsa ve ne görüyorsanız var. Genel olarak iyiydi, bizim için tek problem gece havuzun su sesiydi. gerçekten marketlere vs yakın. Konum olarak kalkan merkeze 5 dk mesafede. Etraf çok sakin, dağın tepesinde. Genel olarak iyiydi, ev sahibi ilgiliydi. Sakin bir tatil için ideal
  • Rukiye Sayan - 25.06.2022
    Zeytin ağaçları arasında sessizlik sakinlik istiyorsanız tam size göre bir villa.temiz ferah korunaklı oldukça geniş havuzlu günlük ihtiyacınız olan herşeyin olduğu temiz bir ev ve sizi güler yüzle karşılayan villa sahibi Tarık bey ve eşi Canan hanım sayesinde çok güzel bir tatil geçirdik keşke biraz daha fazla kalsaydık dediğimiz bir tatildi.konum itibari ile denize ve merkeze biraz uzak olması size kafanızı dinleme imkanı sunuyor.teşekkür ediyoruz Tarık beye ve eşine
  • Bekir Ses - 24.06.2022
    Bizim için tatil bundan öncekiler ve bu tatil diye 2ye ayrıldı. Villa çok temiz ve tüm ihtiyaçlarınızı karşılıyor ailenizle huzurlu rahat bir tatil yapmak istiyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum. Ayrıca villa sahibi Yusuf abi çok ilgili ve iyi bir insandı ne zaman bir ihtiyacımız olsa hemen yardımcı oldu ve son gün bizleri güzel hediyelerle uğurladı seneye inşallah yine ordayız tabi bu sefer daha uzun kalmak için tekrardan her şey için teşekkürler...
  • Metin İPKİN - 24.06.2022
    Villa çok iyi, çok güzeldi. Ev sahipleri oldukça ilgili kişilerdi. Her problemimizle yakından ilgilendiler. Ev çok temizdi. Kesinlikle tavsiye ederim. Pişman olmazsınız. Ayrıca marketlere, saklıkente, patara plajına ve kalkana oldukça yakın. O konuda da hiç sıkıntı çekmedik. Gözü kapalı tercih edebilirsiniz.
  • OĞUZHAN DEMİRBAŞ - 23.06.2022
    Herşey harıkaydı . Özellikle villa sahipleri harika insanlar . Daha gider gitmez iki kasa taze sebze ile karşıladılar . hiçbir şekilde aman şuna dikkat edin şunu şöyle kullanın gibi bir uyarı yapmadılar tek söyledikleri şey ''''rahatınıza bakın gerisini dert etmeyin'''' di . villa tamamen resimlerdeki gibi ve eşyaları yepyeni eksiksiz herseyi tastamam . konumu gereği tam kafa dinlemeye müsait akşamları tam bir cennet . 10 dk mesafede mükemmel büyüklükde tamamen kum plaja ulaşabilirsiniz . herşeyi bulabileceğiniz çarşıya ulaşımınız 5 dk tüm marketler mevcut haftada bir gün kurulan pazarı bile var . haziran ortasında bir hafta kaldık ne gündüz ne gece klima çalıştırmadık çünkü villa taş duvar ile inşa edildiği için daima serin . villa sahipleri size her imkanı sunabiliyorlar tekne turu isterseniz onu bile ayarlıyabiliyorlar bilginiz olsun . ben herşey için teşekkür ediyorum ...
  • Leyla şar - 23.06.2022
    Başta villa sahibi Hakan beye çok teşekkür ederiz. Hiç bilmediğimiz bir yere geldiğimiz halde çok rahat ettik tam korunaklı ailecek rahatça huzur içerisinde yapılabilecek en güzel tatillerden biriydi çok teşekkürler villacım ve Hakan beye üzümlü köy halkı ve marketi Eczanesi inanılmaz misafir perver villa çok temiz içinde aklınaza gelebilecek bir çok eşya mevcut ütü fırın kahve makinesi gibi Tüm arkadaşlarıma ve çevreme güvenle tavsiye ediyorum resimdekinden çok daha güzel
  • Orhan coşkun - 23.06.2022
    Villa tatili konusunda endişelerim vardı. Sağolsun Zübeyr bey ve ailesi çok misafirperver herkonuda yardımcı oldular. Taş villa çok güzel tasarlanmış çim alanı havuzu jakuzisiyle muhteşem bir tatildi. Kendi yazlığım olsa bu kadar güvende rahat bi tatil olurdu.
  • YEŞİLYURT - 23.06.2022
    Ailecek hem eğlendik hem de üzerimizdeki yorgunluk ve stresi attık. Villaya vardığımızda sıcak kanlı şirin bir aile bizi karşıladı. Ses ve gürültüden uzak ailenizle hoş vakit geçirmek istiyorsanız kaçırmayın derim. Kısmetse seneye tekrar oradayız :)
  • Muhammet Erdoğan - 22.06.2022
    Villa tam anlamıyla tertemiz ve mükemmel evin içi olsun dışı olsun tertemiz villa sahipleri tek anlamıyla muhteşem insanlar bir aile gibi ilgilendiler böyle bir ilgi daha önce hiç görmemiştim villa gizli şelale saklıkente çok yakın hem huzurlu sessiz sakin yer dinlenilecek yer ve aynı zamanda gezilecek yerlere yakın birdaha tatile çıksam tercihim villa melissa teşekkürler villa melissa
  • KARŞILAŞTIR 0
  • GÖSTER
  • TEMİZLE
    Villacım Emlak Turizm İnşaat Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi (Veri Sorumlusu) olarak; veri sorumlusu sistemlerimize yetkisiz kişi/kişiler tarafından erişilmesi suretiyle 12/04/2022 tarihinde veri ihlalinin gerçekleştiği, ihlalden etkilenen ilgili kişi grupları ve kişi sayısının henüz belirlenemediği, ihlalin kaynağı ve gerçekleşme yöntemine ilişkin araştırmaların devam ettiği, sorumlular hakkında aynı gün adli ve idari süreçlerin başlatıldığı hususlarını siz müşterilerimize (ilgililere) 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 12/5 maddesi uyarınca sorumluluklarımızın farkında olarak bildirmekteyiz.