facebooktwitter-bird-logo-shape-in-a-squaregoogleinstagramribbontimeloginaddfamilycouple
  • Ergün A - 22.05.2023
    Gerçekten unutulmaz ve lüks bir tatil arıyorsanız, Villa Akkurt''u gönülden tavsiye ederim. Bol miktarda huzur, sakinlik ve unutulmaz anılar sunuyor. İster ailenizle, ister arkadaşlarınızla keyifli bir tatil arıyor olun, gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Belki de birçok içeriğiyle diğer villalarla aynı nitelikte olabilir, ama tecrübe ettiğim üzere Villa Akkurt''un en büyük avantajı, tüm şehir ve kent yaşamının getirdiği seslerden ve atmosferden uzak, sakin bir yerde olması ve temiz bir havaya sahip olmasıdır. Havuzda ailenizle istediğiniz gibi yüzebilir ve yüzerken de villadaki müzik seti sayesinde son ses müzik dinleyenilirsiniz. Etrafı korunaklarla çevrili ve konum itibariyle de diğer binalardan uzakta olduğu için, etrafta sizi görebilecek ya da sizden rahatsızlık duyabilecek kimsecikler yok. Jakuzide gözlerinizi kapatıp doğanın sesini dinleyebilirsiniz. İkinci en büyük avantajı diğer villalarla karşılaştırıldığında fiyatı uygun. Villa sahibi güler yüzlü ve sıcak kanlı bir insan. Villanın içerisinde A''dan Z''ye her şey mevcut. Ailenizle yemek pişirebilir, barbekü yapabilirsiniz. Uzak da olsa denizi izleyebilirsiniz :) Kısacası sessiz, sakin ve temiz bir tatil istiyenlelere tavsiye ederim.
  • Ömer Selman üçüncü - 20.05.2023
    Öncelikle ramazan beye ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ederiz bizi çok iyi ağırladı villa gerçekten konum olarak çok iyi Patara kum tepesine uzaklığı yürüyerek 6 dakika market ve restoran uzaklıkları 1 kilometre sessiz ve sakin bir ortamı var bir tarafımız orman bir tarafımız deniz manzaralı seneye de tercihimiz burası olucak herşey için çok teşekkür ederiz herkese tavsiye ederiz
  • İlay gökçe - 19.05.2023
    Konum ve manzara olarak harika bir villa … kesinlikle tavsiye ediyorum ..
  • Mert yılmaz - 19.05.2023
    Huzurlu bir tatil için kesinlikle tavsiye ederim.Müthiş bir tatil geçirdik .. Villa sahiplerine ilgi alakaları için teşekkürler .. Seneye tekrar tatil rotamız..
  • Muhammed KILCI - 17.05.2023
    Her şey çok güzeldi çok güzel bir tatil geçirdik özellikle Memet beye ilgisinden samimiyetinden dolayı çok çok teşekkür ederiz düşünmeden gideceğiniz bir yer herkese öneririm ikram ve hediyesinden dolayı çok teşekkür ederim memet beye
  • İsmail Esen - 16.05.2023
    İlk Defa bu bölgeye gelip konaklama imkanı bulduk. Her şey çok güzeldi. Çok eğlendik ve keyif aldık. Ömer bey e samimiyetinden ve ilginden dolayı çok teşekkür ederiz. Gerçekten değerlendirebileciğiniz ve güzel zaman geçirebileceğiniz bir yer. Teşekkürler.
  • Hüseyin Altunbaş - 14.05.2023
    Eşimle birlikte 1 haftalık bir tatil yaptık. Villa sahibi Yüksel Bey çok naif ve güler yüzlü birisiydi herşey düşünülmüş ve her konuda yardımcı oldular. Çok güzel bir tatil geçirdik herkese tavsiye ediyoruz☺️
  • Büşra-Emin - 13.05.2023
    Balayımız için tercih ettik ve iyi ki etmişiz aylar öncesinde tuttuk villayı resimlerde ne gördüysek birebir aynısı gitmek isteyen olursa asla şüphe duymasın Nuran abla çok tatlıydı kalbim bonibonda kaldı… Her sabah kahvaltısı ikramları sıcaklığı samimiyeti tarifsizdi. Tekrarını sağlayacağım tek adres Bonibon ❤️
  • Abdullah atakul - 12.05.2023
    Merhabalar villaya gitmeden önce tereddütlerim vardı boşuna tereddüt yapmışım gayet temiz güzel villa sahipleri cana yakın gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz
  • Fehmican Akçay - 11.05.2023
    Villada 7 gece geçirdik çok rahat ettik ve villa sahipleri o kadar güler yüzlüler çok ilgililer ve her konuda muazzam.bir şekilde yardımcı oldular bu sebepten tekrar gelmeyi diliyorum ve herkese tavsiye ediyorum başta acaba nasıl olur diye bizde kuskulandik ama geldikten 1 kaç saat sonra sanki ev bizimmis gibi bir hava oluştu havası mükemmel hiç bir şekilde nemli bir hava yoktu ayrıca villa tamamen muhafazakar her odasında televizyon klima banyosu bulunmaktadır Ayrıca alarm ve güvenlik sistemi 7/24 çalışmaktadir bu yüzden gönül rahatlığıyla Tatilinizi yapabilirsiniz nasipse seneye tekrar gelmek ümidiyle yeni gelen arkadaşlara iyi tatiller diliyorum tek kelimeyle 10 numara 5 yıldız
  • Muhammet özkablan - 11.05.2023
    Mükemmel bir tatil geçirdik hikmet abi ve eşi Habibe hanıma her şey için çok teşekkür ederiz kendi evimizde gibi hissedebileceğiniz bir yer rahat konforlu güvenli tüm odaları klimalı her şey resimde görüldüğü gibi tekrardan herşey için teşekkür ederiz seneye inşallah yine geleceğiz
  • Necati bezkun - 10.05.2023
    İyi günler geçen hafta tatil için kiraladığımız villaevinden çok memnun kaldık ev sahibinin tatlı Güler yüzlü hizmetinden özellikle çok mennun kaldı tertemiz bir ev doğayla başbaşa bir lokasyonu ile muhteşem tatil geçirdik eksik olarak sadec güneş enerjisine bağlantı olan su ısınma problemi vardı bunuda hallederseler harika olur banyoya şohben şart:) herşey için teşekkürler
  • Ayhan deveci - 9.05.2023
    Temmuz ayında villa yaseminde kalmıştık. Çok memnun kaldık balayımız orada çok güzel geçti.
  • Oğuzhan uzun - 9.05.2023
    Öncelikle kendimizi evimizde hissettiren nuran ablaya çok teşekkür ediyoruz.Balayı için en doğru tercihi yapmışız villanın gerek temizliği gerek donanımı bizi cok mutlu etti.Her sabah gelen ikramlarda içimizi sıcacık tuttu herşey için bonibon ailesine teşekkür ediyoruz.Bir sonraki tatilde yine ilk tercihimiz olacak.Nuran ablanın güzel sözünü yazmadan edemem. Herkes kalbinin ekmeğini yer :)
  • Özcan Kaplan - 9.05.2023
    Kaldığım villa da herşey güzeldi beklediğimin üzerinde diyebilirim fakat havuzu ısıtmasıni açtırmadığım için çok kullanamadim Mayıs başında gittiğim için yine güzeldi tavsiye ederim. Özellikle muhafazakâr aileler için birebir güzel bir tatil yeri
  • KARŞILAŞTIR 0
  • GÖSTER
  • TEMİZLE
    Villacım Emlak Turizm İnşaat Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi (Veri Sorumlusu) olarak; veri sorumlusu sistemlerimize yetkisiz kişi/kişiler tarafından erişilmesi suretiyle 12/04/2022 tarihinde veri ihlalinin gerçekleştiği, ihlalden etkilenen ilgili kişi grupları ve kişi sayısının henüz belirlenemediği, ihlalin kaynağı ve gerçekleşme yöntemine ilişkin araştırmaların devam ettiği, sorumlular hakkında aynı gün adli ve idari süreçlerin başlatıldığı hususlarını siz müşterilerimize (ilgililere) 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 12/5 maddesi uyarınca sorumluluklarımızın farkında olarak bildirmekteyiz.